אגירת חשמל סולארי משפר את ערך הנדל"ן

בין אם יש לכם נכס שבו אתם מתגוררים ובין אם יש לכם נכס שאותו אתם משכירים לאנשים אחרים, אתם בוודאי יודעים שהערך שלו הולך ועולה עם הזמן. באופן טבעי ערכו של נכס עולה, אך על אחת כמה וכמה הוא יעלה כאשר תוסיפו לו כל מיני תוספות ושדרוגים שיהפכו אותו לבעל הרבה יותר ערך ממה שנדמה לכם. אגירת חשמל סולארי משפר את ערך הנדל"ן, ואם עדיין לא יצא לכם לשמוע על האפשרות הזו – עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם. אז מה זה, איך עושים את זה ומה הקשר בין זה לבין ערך הנדל"ן? יצאנו לבדוק והתשובות לפניכם.

אגירת חשמל סולארי – מה זה בכלל?

בשנים האחרונות השימוש באנרגיה סולארית הולך והופך לנפוץ יותר ויותר, גם במבנים של עסקים וגם במבנים פרטיים. שימוש באנרגיה סולארית נעשה באמצעות לוחות סולאריים, שקולטים את קרני השמש החמות ומתרגמים אותן לכדי אנרגיה חשמלית טבעית, שבאה כתחליף מושלם למערכות חשמל מלאכותיות.

הוספה של מערכת אגירת חשמל סולארי גורמת לכך שהאנרגיה הסולרית שנקלטת מהלוחות אך לא נעשה בה שימוש – תישמר ותיאגר וניתן יהיה להשתמש בה בעתיד. בעולם שבו הצריכה החשמלית רק הולכת ועולה, מערכת אגירת חשמל סולארי מאפשרת לאנרגיה להיאגר ולא ללכת לאיבוד, ומדובר כאן על יתרון אדיר.

אגירת חשמל סולארי והקשר לערך הנדל"ן

כל שדרוג שאתם עושים בנכס מעלה את הערך שלו – הוספת מרפסת, הוספת מעלית וכמובן גם הוספה של מערכות מתקדמות כמו אגירת חשמל סולארי. בעזרת חברת אורמש, חברה המתמחה בייזום, תכנון, מחקר ופיתוח של מערכות ארגיה סולארית, אתם יכולים להתקין עוד היום מערכת אגירת חשמל סולארי על גבי גג המבנה שלכם, ולהיות בטוחים שהדבר ישתלם לכם גם בהווה וגם בעתיד.