איך טאבון OONI יכול להשתלב בקלות בבית שלכם?

הבית שלכם הוא מחוז קולינרי שאליו כל בני המשפחה והחברים אוהבים להגיע? מוציאים מנות מתובלות במיטב התבלינים, ומייצרים בכל ארוחה מחדש טעמים חדשים וערבים לחך? עכשיו הגיע הזמן לקחת את כל אלו ולתת להם טוויסט שיקפיץ אותם למעלה, עם טאבון OONI שישדרג לכם כל ארוחה! אז איך הוא יכול להשתלב גם בבית שלכם? יותר בקלות ממה שחשבתם – אז בואו נתחיל.

טאבון OONI– מי בכלל צריך אותו?

בעבר טאבונים היו עשויים מבוץ, חול וחרס, והם נולדו מתוך הרצון לייצר חממה שבה ניתן לאפות לחמים, עוגות ועוד. עם השנים המהלך של ייצור הטאבונים הלך והשתדרג עוד ועוד, עד שהיום ניתן למצוא טאבונים מכל מיני סוגים, גדלים ואיכויות.

טאבון OONI הוא המילה האחרונה באופנת הטאבונים, ולשאלת מי בכלל צריך אותו התשובה היא – כולכם! טאבון OONI יכול לגרום לכם לקחת את רמת הבישול שלכם עוד צעד קדימה, עם מאפים טריים, לחמים חמים, עוגות נהדרות וחכו – זה ממש לא הסוף.

ארוחת ירקות ובשרים עם טאבון OONI

קונספט שאולי לא חשבתם שניתן לבצע באמצעות טאבון OONI הוא ארוחת ירקות ובשרים. אם התרגלתם עד היום לצלות את הירקות והבשרים שלכם רק על גריל או בתוך התנור, הרי שעם טאבון  OONI אתם יכולים לייצר רמה חדשה של טעמים, ארומות וצורות.

בטאבון אתם יכולים ליהנות מארוחה של כרוב צלוי בתנור, שיפודים נהדרים, צלעות טלה ועוד, או ללכת על קונספט של ארוחת מאפים עם מגוון סמבוסקים ממולאים, פוקאצ'ות ועוד.

איפה קונים טאבון OONI?

טאבון OONI ניתן למצוא במגוון מקומות, אולם כדאי לכם לרכוש אותו במקום מקצועי ואיכותי שניתן לסמוך עליו. צרו קשר עם החנות HOME360 ותוכלו להנות מטאבון OONI איכותי ונפלא.