שער חניה חשמלי

3 סיבות להתקין שער חשמלי לחניה שלכם

המציאות בישראל לא השאירה לנו יותר מידי ברירות, ואחד הדברים שאנחנו שואפים אליו בכל מקום מגורים הוא חניה פרטית, ואם לא פרטית אז לפחות שתהיה זמינה ברוב שעות היום. 

כל מי שמחזיק בחניה פרטית יודע שבאופן קבוע ישנו החשש פן מישהו יכנס לחניה הזו ויתפוס את מקומנו הפרטי. מדובר על חציית גבול שאנחנו לא מוכנים ולא צריכים לקבל. בדיוק לשם כך נועד שער חניה חשמלי, שיהפוך את החניה לשמורה בכל רגע נתון. אבל האמת שיש עוד כמה סיבות טובות להתקנת שער חניה חשמלי. הנה 3 מהן:

  1. זה הכי נוח שיש

הגיע הזמן שתתקדמו לפתרון חניה שלא מצריך מכם לפתוח חלון או לצאת מהרכב כדי להיכנס לחניה שלכם. שער חניה חשמלי מופעל על ידי צלצול טלפון או כפתור כך שאין שום סיבה שתצאו מהרכב כדי לפתוח לעצמכם שער מאולתר. 

  1. זה מוסיף שכבת הגנה לבית

אם נהיה כנים, בימינו לא כל כך קשה לגנוב רכב או לפרוץ אליו ולגנוב רכוש מתוכו. שער חניה חשמלי הוא פתרון נהדר שמשפר משמעותית את ההגנה על הרכב שלכם. מעבר לכך, לא רק הרכב חשוף לגניבה, אלא שכניסה אל החנייה שלכם היא חציית גבול ברורה שמסכנת גם אתכם ואת משפחתכם. עם שער חניה חשמלי תוכלו להרגיש יותר בטוחים שאף אחד לא יכול להתקרב לחניה שלכם ובטח שלא לבית עצמו.

  1. זה הופך הכל לפרטי וברור

אם החניה שלכם פרטית אבל זה לא כל כך ברור לאנשים שמגיעים אל הרחוב שלכם, ושלטים לא עוזרים, הרי שיש לנקוט בפתרון מסוג אחר. הפתרון הזה הוא שער חניה חשמלי שיתחם באופן פיזי את הכניסה לחניה שלכם לכל אורח בלתי רצוי.